Přeskočit na hlavní obsah

7 vynikajících firemních webů = takhle se dělá marketing

Od webu elitního copywritera přes fakturační, e-shopové a PPC systémy až po webovou stránku pojišťovny, která to dělá jinak. Sedm ukázek z nejlepších firemních webů, jaké jsem našel na CZ/SK internetu...

Co dělá firemní web vynikajícím? (Obrázek: Stockfresh.com)

Web č. 1: OttoBohus.cz


OttoBohus.cz vlastně není „firemní“ web, ale web nejlepšího českého copywritera. Otto je mistr slova.

OttoBohus.cz

Brilantní texty

Otto píše živě, výstižně:

Píšu prodejní texty pro sebevědomé značky. S citem, vtipem, chutí. Ať to má šmrnc.

Minimalistický webdesign zesiluje účinek textů, profesionálních fotografií a krásné typografie.

Ottův blog je návykový :) a v navigaci webu překvapivě dobře skrytý (???), ale dá se tam proklikat. Otto bloguje velmi osobně: https://ottobohus.cz/blog.

Speciální dárek: Pište jako copywriter (3 e-booky zdarma ke stažení)

Získejte e-booky „Pište jako copywriter“ (v .pdf) na: https://ottobohus.cz/trilogie-zdarma. Pokud neradi čtete na displeji, dejte si je vytisknout a svázat. I já jsem tak udělal :)

A ještě je tu Orbis Tweetus

Kniha v tweetech, která vám prozradí tajemství psaní skvělých textů na web. Objednat si ji můžete na: https://ottobohus.cz/orbis-tweetus. Čte se hravě, snadno, téměř sama. A je plná ilustrací.

OttoBohus.cz...

... to je především mnoho dobrého obsahu na jednom jediném webu. Hm... a kolik dobrého obsahu je na vašem firemním webu?

Web č. 2: Superfaktura


Superfaktura.cz je web úspěšného online fakturačního programu. Všimněte si, jak na první pohled dominuje konverzní prvek = zelené tlačítko „Vyzkoušejte na 30 dní zdarma“.

SuperFaktura.cz

Web Superfaktury pracuje s emocemi:

  • Podnikejte s radostí
  • „... pro úspěšné podnikatele“ ...

Úvodní stránka zdůrazňuje, pro koho je služba (fakturační program) vhodná:

  • pro živnostníky,
  • pro firmy a e-shopy,
  • a „pro lidi, jako jste vy“ :)

Všechny výhody ihned na dosah

Rychlé a jednoduché vystavování faktur online, legislativní správnost faktur pro plátce i neplátce DPH, snadné propojení se systémy e-shopů, bank, platebních bran, CRM systémů, skladu.

A fakturu si můžete vystavit ihned i bez registrace.

Kvalitní obsah pro See-Think-Do-Care

Přehled výhod a funkcí, 30 dní na vyzkoušení, reference reálných zákazníků.

Blog o fakturaci, účetnictví, podnikání, GDPR. S spoustou otázek a odborných odpovědí v komentářích pod články na blogu.

Jednoduchý ceník (pouze 3 základní volby) s klikacím poradcem výběru.

Za každým vynikajícím firemním webem...

... stojí vynikající služby. Používám Superfakturu od roku 2013, a od té doby pro mě neexistuje žádný jiný fakturační program.

Web č. 3: Shopio.cz


Tak vydařenou úvodní stránku jako má Shopio.cz, jsem ještě na žádném CZ/SK webu neviděl:

Svěrit někomu e-shop není jen tak. Víme to, protože e-shopy již řadu let sami stavíme...“

Shopio.cz

Přesvědčivé, přátelsky vysvětlující texty. Jako když před vámi sedí odborník v dobré náladě a vše vám ochotně vysvětlí – výhody, postupy, funkce, vlastnosti e-shopu.

Shopio e-shop si ihned bez registrace můžete vyzkoušet online v demo verzi (i administraci e-shopu). See-Think-Do obsah, jak se patří.

Skvělý, vynikající firemní web.

Web č. 4: Shoptet


Shoptet.cz jde na úvodní stránce přímo k věci:

Klikněte a prodávejte. Vyzkoušet zdarma. E-shop a pokladna v jednom.“

Shoptet.cz

Magnetická věta :) jakou jen tak nenajdete:

Vyděláváme vám miliony denně. Doslova.“

A takhle se čísly buduje důvěryhodnost:

  • 14 952 e-shopů na Shoptetu,
  • 158 641 objednávek denně,
  • 2 391 366 € denní obrat dohromady.

Cítíte tu sílu? Cítíte tu energii? To nejsou jen slova a čísla. To jsou ARGUMENTY.

Ale Shoptet zašel mnohem dál a připravil informačně-motivační web MujPrvniEshop.cz plný užitečného obsahu pro cílovou skupinu = nynějších i budoucích majitelů e-shopů.

Speciální tip: Přečtěte si na blogu Otta Bohuš příspěvek: Jak změnit homepage zvýšit konverzní poměr = ano, Otto píše o konverzním poměru homepage firemního webu Shoptet.

Web č. 5: Sklik (český PPC reklamní systém)


Získáte nové zákazníky. Levně a hned“ = stručné, jasné, lákavé. Tak se dělá copywriting.
V tomto marketingově nadupaném stylu pokračuje celá úvodní stránka Sklik.cz, ukončena výzvou:

Získejte nové zákazníky ještě dnes“... a konverzním tlačidlem.

Sklik.cz


Ještě jedna ukázka marketingového příslibu z dílny Skliku:

Zasáhněte přes 95% české internetové populace“ = neodolatelná čísla, nabroušené texty, skvělý copywriting.

Web č. 6: AdWords


Webstránka PPC reklamního systému Google Ads (AdWords) působí možná nenápadně, je však dokonalou ukázkou prvotřídního firemního webu. Úvodní stránka – to jsou výhody a výzvy pěkně jedna za druhou:

Začněte ještě dnes inzerovat na Googlu... Oslovujte zákazníky právě tehdy, když na Googlu vyhledávají to, co nabízíte... Zavolejte experta... Přilákejte více zákazníků... Platíte jen za výsledky... Zaregistrujte se ještě dnes... Provedeme vás každým krokem...

https://ads.google.com/intl/sk_SK/home/

AdWords napříč celým webem:

  • reklama ve vyhledávání Google,
  • reklama v obsahové síti,
  • videoreklama,
  • reklama na aplikace.

Způsob, jakým je přehledně uspořádán obrovský objem informací na webu AdWords je geniální. Copywriting je fantastický:

Od zákazníků vás dělí jen jedno vyhledávání na Googlu.“

(Ukázky textů jsou přeloženy ze slovenské verze úvodní stránky AdWords resp. Google Ads = podle mne jsou mnohem lepší než v české verzi.)

Vždy mě překvapuje...

... proč se inzerenti AdWords tak málo inspirují samotnou webstránkou AdWords (Google Ads)? Proč inzerenti tak často přivádějí placenou návštěvnost z PPC reklam na marketingově špatně navržené weby? Vždyť na inspirativní, skvěle připravené webstránce AdWords se přihlašují do svých PPC kampaní každý den.

Web č. 7: PrvniKlubova.cz


A na závěr skutečná perla = PrvniKlubova.cz. V tak vysoce konkurenčním prostředí jako je pojištění, je skutečným uměním odlišit se a vybudovat unikátní brand. Jak to zvládla První klubová pojišťovna:

Jako jediní vracíme nespotřebované pojistné. Už potřetí!

Nechť zvedne ruku :) kdo zná jinou pojišťovnu s tak odlišitelným a silně přesvědčivým argumentem.

PrvniKlubova.cz

Oproti klasickým korporátním textem úplně jiné čtení:

Vybrané pojistné patří členům, a ne pojišťovně.“

Viz podstránku JakToFunguje.

Web První Klubové:

  • jedinečné výhody,
  • mimořádně přesvědčivé texty,
  • a nezapomenutelná značka.

A jak je na tom váš web?

Novinky e-mailem


A už vám neunikne žádný nový článek na téma MARKETING = přihlašte se k odběru e-mailem:

Odebírat novinky

© Roman Plencner
AntiAgentura.sk
Kopírování a publikování obsahu z Blogikon.cz není dovoleno.

Těším se na vaše komentáře :)
Zásady zpracování osobních údajů.

Komentáře